HaDi Benim adet döneminde ne yaparsam yapayım kesilecek gibi oluyor sonra düzeliyor. O zaman takviye yapıyorum kendime armut ayva kuru dut komposto yapıp içiyorum işe yarıyor bende bu sefer malt içecek emziren anne içeceği de aldım ama onları sürekli düzenli kullanmak pek mümkün değil bence pahalı çünkü. Onun dışında düzenli yemek bol su helva tavuksuyu çorba bunlar iyi geliyor gibi dediğim gibi ben bunları sürekli yapmıyorum ama adet olduğumda sütüm çok azalıyor o zamanlar daha özen gösteriyorum normal zamanda ac kalmayıp bol su iciyorum sütüm yetmezse mama da veriyorum aç kalmasindan iyidir napalim