benim annem ev hanımıydı ama hep ev işi yapardı bence çalışsa daha iyiydi.
Okulda anne baba meslek sorulunca öğretmen vs demek çok isterdim 😬 para yok lafını hiç sevmezdim çalışsa ne güzel olur diye düşünürdüm
halam hep çalıştı bankacıydı kuzenim şimdi oğluna kendi bakıyor ki ben annem gibi yapmayacağım diyor
yani bence annenin tutumları- kalan saatleri- ve çocukla iletişimi etkiliyor hikayeleri