Bilgeztrk annem de ogretmen 3e kadar calisir sonrasinda tum vaktini bize ayirirdi yani o kadar verimli ve guzel cocukluk gecirdim ki babannemin baktigi donemi degil babanneme oturmaya gittigimiz donemleri hatirliyorum hep anilarim annemle etkinliklerimiz ailece yaptiklarimiz vs. annem cok dikkat ederdi hic calisan anne gibi olmasin isterdi evimiz her daim toplu, yemegimiz her gun cesit cesit, kekler borekler misafirler vs karsi komsumuz ev hanimiydi annemden yemek,kek vs alirdi kizi icin annemin boslugunu ne evde ne de duygusal anlamda yasamadik hic, kitaplar okur masallar anlatir gunduz uykusuna yatirirdi biz okuldan gelince 4-5.30 arasi uyku saatimdi o ara da annem kendi islerini hallederdi 6da da sokaga cikardim oglenci sabahci olan okula giden arkadaslarim okuldan cikinca, kisin da evlerde toplanip oyunlar oynardik aksam yemegine kadar apartmandaki arkadaslarimla. ben de calisiyorum ogretmenim ayni annemin bize yaptigi gibi davranmak amacim umarim benim yavruma da boylesi guzel duygular hissettirebilirim 🙏🏻