Aaa yorumlara baktım da Dikmen’de oturuyormuşsun tahmin etmiştim çünkü bende evlenene kadar 20 yıl orda yaşadım şehir merkezi gibi olup da yaşayabileceğin en berbat yerlerden birisi Allah kolaylık versin seni en iyi ben anlarım çoğu yerde kar olmaz orda her yer buz tutmuştur evi asla ısıtamazsın komşuluk hiç yoktur doğru düzgün park vs yoktur ulaşım sıkıntı sokak köpekleri ve saldırmaları hayattan soğutur ben karapınarda büyüdüm oturdum evlenince etimesguta taşındım tövbe ettim oraya bi annemgile gidiyorum sadece ayrıca orda evler kiralar çok uçuk Etimesgut Sincan gibi duruyor ama değil daha nezih sakin bir yer taşınmayı düşünürseniz bi bakın derim mahalle tavsiyesinde bulunabilirim