Keremikoo Bugünümüze şükür. :) Tesekkur ederim. 💐
Aslında bu aile tutumundan ziyade ülkemizdeki eğitim sistemi ve birtakım zorundaliklar ile de ilgili. Sürekli zekamızin sorgulanmasi, sınavlarla ölçülmesi, sonuçlarla yargılanması..
Titizlik, uzerine dusulmesi pek de negatif seyler olmasa da her sey dozunda güzel neticede:)