Selam. Nasılsınız?
Uzun zaman sonra annemlerde kalmaya geldince şöyle bir geçmişten konuştuk. Dikkat ettim de hep “unutulan, farkedilmeyen” çocuk olmuşum. Ee tabi, doğan 6. yaşayan 4. Çocuk olunca, oluyor heralde böyle şeyler. 🥴
Bazen öyle zamanlar olurdu ki, arkadaşımda kaldığım günün ertesi günü eve geldiğimde, “sen zaten evde değil miydin?” diye sorulurdu. 🙄
Sanırım bunlar sonucu, biraz umursamaz, insan ilişkileri zayıf, özguvensiz ve sıkıya gelemeyen biri oldum.
Sizler nasıl büyütüldunuz, nelere maruz kaldınız?