herseySeninleguzel11 canım şimdi benımkının sıvı kaybı var çok asırı terliyor bizim hekım bıngıllagınına avucunu koy eğer kalp gibi atıyorsa sıvı kaybı vardır ben o gün az versem diğer gün kalp gibi atıyor
Canım benımkının duzenını kurdum sabah 8 de kalkar formül mama veriyorum uyuyor 12 ye kadar kalkınca hemen mama vermiyorum (12 den önce kalkarsa 4 cici bebe yumurta sarısı pekmez doğal tereyağ ve yanına labne yada krem peynir koyuyorum veriyorum ayreten 3 kasık mama dan sonra su) eğer kalkmazsa çıngırak veriyorum bıraz oynuyor huysuzlanıyır getirip su veriyorum hemen elma armut cici bebe püre haline getırıp veriyorum yatıyor kalkınca formül mama veriyorum bu zamana kadar saat 5 akşam yemeğinde onun yıyecegı bir şey varsa veriyorum yoksa muz veriyorum yiyiyor uyuyor tekrar akşam 8 de formül mama sonra 8 den sonra uyumuyor takı 11 e kadar en son cici bebe ve formül sütle püre yapıp veriyorum tok olduğu için sabah 8 en kadar kalkmıyor