herseySeninleguzel11 Kızlar doktorumuz labne ve pekmez yedirebilirsiniz demişti bu ay geçtik ek gıdaya ama bebeğim durmadigi için çok detaylı konuşamadık soramadım. Siz yediriyor musunuz? Hangi marka ? Labneyi kendileri yapan da varmış sanırım.
Egehaninannesi herseySeninleguzel11 ben pınarın labnesini alıyorum . Ev yapımı pekmez almıştım 5.5 aydır muhallebisine koyuyorum .
Deletedmom27337 herseySeninleguzel11 6 aylıkken kahvaltıya başladık o günden ber her sabah yer şuan 9 ay 5 günlük. Pekmezide 8 aylıkken
herseySeninleguzel11 Mlkmhrrm Ilk defa duydum bakayım kaç ay itibariyle verdiniz acaba 6 aylık bebeğim keçi sütü uygun olur mu ki
Mlkmhrrm herseySeninleguzel11 tabi uygun olur tadımlar bitip kahvaltı öğünü eklediğimizde vermeye başladım 7.aydı yanlış hatırlamıyor isem
Mom44454 Labne vermedim 1 yaşına kadar lor ve yoğurt verdim her gün mutlaka 1 yaştan sonra sa kefir veriyorum her gün dil peynie veya kaşr yiyor. Pekmezde 9 aydan sonra keçiboynuzu özü veriyorum doktorumuz hünnap marka önerdi
barbarosunannesi herseySeninleguzel11 labne hiç yedirmedim esnaf çocuğum kahvaltı dükkanımız var .kapalı kutulu mayasız hiç bir peyniri yedirmem hepsi ilaçlı .kenarı köşesi küflenmiş kaşarları geri alıp tereyağ labne gibi peynirler yapıyorlar
Minikkus7 barbarosunannesi iste bu yüzden ben kendim yapiyrm yogurt ve lor. Lor yapmak çok kolay hic hazır gıdaya yonelmeyin bence
herseySeninleguzel11 Minikkus7 Siz nasıl yapıyorsunuz loru ben cok eskiden süt kesilince yapmıştım ama çok sevmedim
herseySeninleguzel11 Mom44454 Nasıl yapıyorsunuz ben eskiden süt kesilince lor yapayım demiştim ama sevemedim
nurelem herseySeninleguzel11 canım ben 6. Aydan sonra vermeye başladım. Labnede başka peynir yemez bir de peynirler pekmezi aynı anda vermeyin
Sevdalianne herseySeninleguzel11 autten degilde yogurtdan yapimi daha sağlıklı ve cok basit. Interneten bulabilirsiniz tam tarif