Ecrininannesiiii Kestanesekeri ben hep okudum izledim videoları sonra kendi haline bıraktım yavaş yavaş tek bir yerde uyuttup geceleri yanıma almadım göğsümde uyutmadım emzirdim gazını aldım yatırdım beşiğine yatapımın yanında tabi görüyorum hemen gece kalkıp emzirdim gündüz yoruyorum sürekli oyınlar oynuyorum sohber ediyorum laf atıyorum müzik açıyorum kucağımda gezdirip sarılıyorum yemek yaparken pusetine koyup mutfapa alıyorum uylusu gelince veya derdi olunca anlıyoruz artık zaten gece uylusu kalitesi gündüzle alakalıymış youtube izledim gündüz yaşadıklarını gece beyin uykusunda süzdüğü için uykuya dalabiliyolarmış ama öbür türlü zor oluyormuş dalmaları yani işi gücü bırak bebeğinle ilgilen sonra yavaş yavaş işleri yaparsın 🤗 gene uzun oldu
Kestanesekeri Ecrininannesiiii okudum ama cevap yazamadım bi türlü.Ben de yarın başlayacağım Rabbim yar ve yardımcımız olsun
emsare Gece 12-2 arasında yatıyor sabah 10-12 arasında kalkıyor. İki kere falan da rüyasında emiyor gündüz uykumuz çok az, uyusa da 15dk 10dk üç kere falan.
Kafam Kestanesekeri aynıyız canım bugun gündüz hiç uyumadı uyacağı zamanda ıkı saatte uyanıyosa bi satte uyandırdım şimdi uyuyor inş oturur düzene yan yatırıp memede tutuyorum hep ayrılmıyo memeden diye tuvalete gıdemez oldum