2ay 5 günlüğüz sabah 7 de kalkıyor akşam 9 da uyutuyorum bazen 19/20 oluyor uyuma saati gece kalkıp emziriyorum kendi mırıldanıyor sabah uyanmasada uyandırıyorum ışıkları açıp günaydın diye bağıra bağıra konuşuyoruz evin içinde tv açık önceden gündüz ağlardı seste uyuyamazdı alıştı şimdi bazen kendi uyuya kalıyor olduğu yerde gece ışıkları kapatıyorum evde kesinlikle ses yok misafir almıyorum gerekirse o saatten sonra tv kapalı yada kısık muhakkak aynı yerde yatırıyorum geceleei yoksa dalması zor oluyor . Ayrıca hafif ışık giriyor odaya zifiri karanlık yapmıyorum gölgeleri takip ederken dalıyor gün içinde uykularımız kısa kısa ama 1 saat uyuyorsa 3 saat uyanık gece ful uyuyor