Bursa97 bu posta yorum yaptığım için sizin de yorumunuzu gördüm. Bence boşuna kimseye bişey anlatmayin. Çünkü herkes kendi ile kiyasliyor. Kendi bünyesi ile, kendi çocuğu ile, kendi evi ile vs vs…
Siz sağlıklı olun ki ,cocugunuza da saglikla bakin..bu hayatta anne sıfatından önce insaniz.. bizler iyi oldukca evin ici de iyi olur, çocuklarda iyi olur. Allah yardımcınız olsun. En kisa zaman da duzelirsiniz inşallah. Caresizlikten bi zamanlar bizde kullandik oğluma..sadece uykuya gecisini kolaylastirdi. O bile bi nebze uykularını saat bazinda duzenledi ama uyumasina etki etmedi :( yine gece sıkıntılıydi