[silindi] bebeğim 1 ay erken doğdu. 44 cm. 2300 gr. Hastaneden çıkarken 2100 gr dı kilosu. Şuan 4 aylık. Ve 61 cm. 5100 gr. Her ay ortalama 700-850 gr arası aldı bu yüzden asla mamaya başlamadm. Çünkü aylık 600 gr altına düşmediyse gr alışı gayet iyi demek. Ve bebeğim gayet sağlıklı mutlu. Çok aktif bir bebek. Çoğu şeyi kendi ayındaki bebeklerden önce yapıyor. Çevre zerre umrumda değil. Yeterki sağlıkları yerinde olsun ve mutlu yetişsinler. Çevreye nolur kulaklarını kapat yoksa kafayı yersin.