[silindi] 2 aylık bebek kilosu nekadar olmalı 5200 gr bebeğim gören zayıf diyor sütün yetmiyor diyor sütümün yetmediğini nasıl anlarım sizin bebekleriniz kaç kilo?
ikiprensannesi_gul [silindi] bebeğiniz kaç kilo doğdu ve bebeğin doyup doymadığını sen anlarsın şöyleki çişli bezlerine bak birde ağlıyo mu mesela
ikibabybirmom [silindi] sütünün yetmedigini bebeğinden anlarsin cisli ve kanalı bez sayısını takip et doymuyorsa ağlar zaten bebeğin
Deletedmom_78 [silindi] gören insanlar işine baksın doktor zaren zayıf olsa söylerdi ne bu milletteki kilolu çocuk merakı anlamıyorum
NinovaLemi [silindi] benim bebeğim 1 qy 24 günlük o da 5 kilo. 3130 doğmuştu 2700 e kadar düşmüştü kilosu. Doktorumuza göre kilosu iyi. Persentile göre iyi çıkıyor. Bebeğiniz doyuyordur çevre şişko bebek seviyor
[silindi] ikiprensannesi_gul 3250 gr doğdu. çişli bez sayısı gayet iyi. Ağlıyor ama şöyle bu tepkilerden dolayı sürekli emzirmek istiyorum doysun diye zorlsyınca ağlıyor. Bazen meme öylece ağzında duruyor emmiyor doymasa emerdi diye düşünüyorum ama etraftan böyle söylenince 🤷♀️
Ceylinalvn ikibabybirmom cisli bez sayısı ne kadar olmalı doydugunu anlamak nasil oluyor bilmiyorumda açıklayabilir misiniz bende hic doğmadığını düşünüyorum çünkü
[silindi] Deletedmom_78 önce sağlıklı olsun kilo önemli değil diyorlar sonra zayıf doymuyor diyorlar bende anlam veremiyorum 🤷♀️
ikiprensannesi_gul [silindi] ah bu etraffff…. Yani dinlemeyin bi doktorunuz vardır illaki yani her ayda kontrolleriniz olur haliyle yani zayıfsa ki bence değil doktorunuz sizi uyarır zaten
NinovaLemi [silindi] günlük 30 gr alması lazım demişti doktorumuz bu aylarda. Bence normal kilo alımı
Ciibiilii [silindi] kimsenin lafına bakmayın bende kayınvalide baskısıyla mamaya baslayacaktım bendeyse hemşire bebekler gnde 20-25 ge almalı dedi benmkü berdeyse 40gr almış ama knseyi tatmin edemedim yinede o takılmayın aldığı kg hnlük 20gr a denk geliyorsa sorun yok
[silindi] Ciibiilii bende bugün böyle söylenince eşime mama aldıracaktım az daha annem engel oldu sağolsun
Mihrimahim16 [silindi] Bebeğinin kilosu gayette çok iyi… Annesi sensin onlar değil lütfen el âlemin ağızı ile iş yapma..