PelinByrktr beslendikten sonra 2 yada 3 saat sonra uyandırıyorum tekrar beslemek için ama işte uyanamıyor.2-3 saattede şekeri düşmüş olamazki 😕 gece uykusunu çok seviyor benim aklıma başka birşey gelmiyor.Yinede kaldırmaya çalışıyorum en geç 4 saatte bir geceleri.