guzelanne71 aynı böyleydi, hatta ilk doğduğunda nörolojiye götürdüm bu çocuğun emme refleksi yok diye😂😂 uykudan gözlerini açıp da emmezdi. 11 aylık hala uykusu güzeldir gündüz falan güzel uyur. İlk defa gece biberonu ağzına verir vermez çekmeye başladığında eşimi uyandırıp aaa bak emme refleksi varmış uykusunda çekti demiştim 😂😂 yani fıtrat meselesi kimi bebek uykuya düşkün oluyor. 40ı çıkana kadar ful uyudu, ondan sonra da hep uykuya düşkün oldu. Gece beslenmesini kendisi 6 aylıkken bıraktı mesela vermeye çalıştığımda deli gibi ağlardı falan. Ahh o günleri hatırladım 😂😂