birtutamsac Balevlat-2019 sanmıyorum ama yine de kuyumcuya sorabilirsiniz 😌 yatık altı altınları senelerce bekliyo öyle bi şey olsa bekletmezler diye düşünüyorum
ayscnky1 Balevlat-2019 çok alacaksan bankadan küçük kasa kiralayın yıllık bir ücreti oluyor zaten yada annenlere ver genelde anneler hep evde olur onlar iyi saklıyor 🤣
Balevlat-2019 ayscnky1 anneme verebilirim aslında o çok güzel saklar 🤣 ya ben evlendiğim zamanki altınları bile evde durmasın diye eşime sattırdım arsa almıştık o dönem korkuyorum hırsızdan falan
Ciglipaf Balevlat-2019 yani eşim ticaretle uğraşıyor kendi yatırırımımı dolardan yana yapma taraftarı ikisi de uzun vadede kazandıran şeyler olur ama. Hemen bozdurmayacaksanız seneye zaten ikisi de size kazandırmış olurmuş ☺️
ikizannesii01 Balevlat-2019 mesela çeyrek de üzerinde tarih yazıyor o yeni tarih olunca bile 10-15 lira fazla alıyorsun. Ya da bilezikte işçilik düşebiliyor 🙂
Tubina Balevlat-2019 ben bugün hesaplamıştım, aynı miktarda parayla dolar ve altın alınca dolar daha çok kazandırıyordu. Doların tekrar 18e, altının da 900₺ ye çıktığını düşünürsek tabi.
Balevlat-2019 Ciglipaf yok hemen bozmıcam inşallah kaza bela olmadığı sürece hatta seneye de bozmam gibi şuan öyle düşünüyorum
Denizmooom Balevlat-2019 altın iki değerlere bağlı yani ona değeri yükselince altın yükseliyor ona sabit kalsa dolar yükselse altın ozaman da yükseliyor ikisi aynı anda yükselirse daha cok yükselir yani altın :)
Balevlat-2019 ikizannesii01 evet bunlar da doğru bilezik olayında da burma değer kaybetmiyor diye biliyorum ama işçilik oluyo mu onda da