Kızlar hepinize selam. Kafam çok karışık yani ne yapacağımı pek bilemiyorum. Biraz param var TL olarak şuan, bugün bankadan çektim TL olarak kalmasını istemiyorum. Bu parayla dolar mı alayım yoksa altın mı? Şunu da belirteyim paraya ihtiyacım yok alıp kenara atacağım ilerde çocuklarım için kullanmayı düşünüyorum. Bilenler bu işten anlayanlar fikir verirse çok sevinirim🤗