Pinkbery dlekturann bizimkinde oksuruk yok ama aşırı ter var.değerlerine baktırıcaz haftaya. Bakalım ne cıkacak😣
gzmemr dlekturann aynısıda benimdi canım ben d vitamini aksatıyodum herkez ondan dedi düzenli vermeye calıstım şuan daha iyi terlemesi yan yatırıyorum
Eylulannesi_ dlekturann iyi akşamlar dilek hanım bir çözüm bulabildiniz mi terlemeye bizim dıktorumuzda ısrarla alerjik diyor ama bildiğin balgamlı öksürk