dlekturann aynen canım yastıgı bazen su gıbı oluyor, sırtında aynı sekilde. Gece kalkıp yastıgnı değiştiriyorum ıslakta yatmasın dıye. Karadenizde oturuyorum çok nemli hava. Üstünü ince örtüyorum. Bugun ilk kez yarın kol tişörtla yatırdım çok terlemedi.işin kötüsü doktor bronşit baslangıcı dedi antibiyotik kullanıyorum😞çok öksürüyor