Benim oğlum sürekli kucağımdayken kendini geri atıyor ama hiç otizme yormadım bunu . Gelişme eveesinde ve bişeyler ilgisini çektiği için kendini öne arkaya atıyor nesnelere dokunmak için . Zaten 5,6 aylıkken bunu anlamak çok zor otizme ek olarak konuşma geriliği vs oluyor bunun içinde en az 2 sene beklemek lazım . Boşyere can sıkmamak lazım