Kızlar galiba buradaki postlardan kızım 3 4 gün sonra 6 aylık olacak , normal de seslere tepki verir bakar dönüyo her türlü oturmak istiyor gülümseme sesli gülme var ses çıkarıyo ama bazen kendini kucağım da geri atıyo ve bazen kucağımda ne kadar istesem de göz TEMA’sı kurmuyo belki de çok üstüne gidiyorum 6 ayda. Belirti gösterirmi