Nrnbirol nohutla ilk yapılan zaten taş gibi olmuyor.cıvık olmuyor, tekrar tekrar yapınca 7-8 seferde tam normal yoğurt oluyor.
Kaşığa gelince, şart şurt diyebilirsiniz huy diyebilirsiniz. Yer bezi tezgah bezi nasıl ayrıdır, o tarz gereçlerim de ayrıdır.
bir de normal yemeklerde kullandığımız tahta kaşık ve spatulalar zamanla yemekteki yağı ve salçayı içine çekiyor.Makineye tahtalar zaten atılmıyor ama sirke karbonatla kaynatmak gerekiyor. O yüzden mutfağımda da bu şekilde ayırmalarım var.