Bugün 40günümüz bitti.
1haftalıkken gaz sancılarımız başladı doktorumuz zinco damla verdi bi hafta kullandık pek faydasını göremeyince maflor plus damla ya geçirdi. Onunda pek faydasını göremeyince bugün sağlık ocağına gittik. Ağlamaktan sesi kısılmaya başladı oğlumun😔metsil damla ve debridat şurup verdi. Akşam 8buçukta banyo yaptırıp uyuttum oğlumu 1e kadar uyudu zorla uyandırdım hiç kakasını yapmamış 😓debridat şurup ile metsil damla verdim hala tık yok😐emzirmiştin onu da kustu, uyuyor hala masaj yapıyorum hala aynı😔bana bi yol gösterin tecrübeli anneler 😭