_portakalannesi_ Bunları tam bilemiyorum bı tanıdık kimyasal gebelik yaşamıştı ve hiç bu belirti yoktu adet dişin da kan veremeye gitti 50 ile başladı 250 e çıktı sonea yavaş yavaş indi kimyasal gebelik oldu ama sizin 4500 Muş o kadar değer de bebek gözükür yani kesesi gözükür ve keseden anlaşılır sağlıklı mı değil mi umarım sağlıklı bı gebeliktir her hastanenin kan degerleri farklı olabilir ben ilk ogrendigim de gece yarısı bı kadın bulup gittim 1300 su tahmini 3 veya 4 haftalık kese yok ilerleyen gunler de kese çıkar dedi başka bı hastane de 2500 olduğun da 8 haftalık gebelik dedi yani çok karışık isler ilk gittiginiz yere gitmeniz size fayda sağlar