esrefiMahlukatAnasi Güzel hanımlar merhaba, Çeyizim için aldığım schafer setten hiç memnun kalmadım. Yeni bir takım almak farz oldu. Kaliteli olması önceliğimiz. Bana kullanıp memnun kaldığınız çelik tencere takımı tavsiyesinde bulunabilir misiniz rica etsem?
CeylininAnnesii esrefiMahlukatAnasi Karaca almayın da içi dışı su lekesi oluyor kireçli gibi çok kötü
SEDANURRRR esrefiMahlukatAnasi karaca aldım ben çok memnunum cifleyip makineye atıyorum lekeden iz yok
Egzo229 esrefiMahlukatAnasi bende dün yeni aldım korkmaz perla model kullanan arkadaşlarım vardı memnundu. Brn daha kullanmadım kargom gelmedi.
Ozge162 esrefiMahlukatAnasi https://www.trendyol.com/korkmaz/tombik-8-parca-tencere-seti-a1807-p-41060848