Hafsa12h bende aynıydım 2 aydır bütün vücudu öyleydi burda bi iki kişi bi aktarci önerdi instagram sayfası var hiç umudum yoktu ama demekle ne kaybedeceğim dedim dün basladim kullanmaya bi sürü kortizonlu kremler kullandım onun yapamadigi kadar düzeltti ilk defa bebek cildi gibi oldu inşallah tamamen geçirecek o ne çıkanlarda izmirde ünlü bir doktor var onun paylaşımı var onu görünce daha bir umutlanıp aldım bu kadar etki edecegini tahmin etmemistim