Bebegimin yuzunde 4 5 ayliken egzama cikti suan 9 aylik ve butun vucuduna yayildi goren yanmişmi diyor o kadar kotu coxuk doktoru alerji bolumune sevk ediyor oda butun testleri yaptik bisey cikmiyor ama yinede alerjisi olabilir diyet yoluyla bakacasin dedi yaptik ama bi sonuc almadik her gecen gun kotu oluyor cildiyeye goturudum locoderm elidel kulandik kortizonlu olmasina ramen. Mecburen la roch porsayin ve mustelanin sampuanini kulandik suan bepantol sensiderm suruom baska bisey kulanip sonuc alan varsa yazabilirmi 😔😔😔😔😔