Keremikoo Ay tadim ayi olarak bitirdikten sonra 7.ayda yavas yavas 2 cay bardagini gecmeyecek sekilde ogun verebilirsiniz. Pureler muhallebiler corbalar. Misal kuru kayisi hurma ve kuru uzumu aksamdan bekletip islatip sabah kucuk kucuk dograyip 1 kasik irmik 1 kasik yulaf unu ve beklettigim suyu da koyup pisirip blender yapiyorum soguduktan sonra icine 1 tatli kasigi pekmez birazcik tarcin ilave edip guzel bi ogun yapiyorum. Ayni zamanda kayisi bagirsaklari calistirdigi icin de kabizligini onluyor. Onun disinda 7 nin sonlarina dogru kuzu kiyma verebilirsiniz. Yaninda buharda pismis sebzelerle birlikte. Havuc rendesi ve sogani zeytinyaginda hafif dondurup tel sehriye ve su/ilikli kemik suyu ekleyip pilav gibi pisirebilirsiniz. Kahvaltida pankek yada haslanmis patates yumurta sarisi hafif rendelenmis sogan yulaf unu ve bi cimdik karbonat ekleyip mucver gibi pankek gibi yapip hafif zeytinyagiyla yaglanmis tavada yapip verebilirsiniz.
Elfctllm Minikcivciv27 kaşıkla verince bi iki alıyor ama elle parmakla alınca hepsini bitiriyor benimki hani ardından mama veriyorum biberonla onun için sordum
rosesbabys Elfctllm 6. Ay tamamen tadım aşaması gibi düşünün doyuruculıgı oldugnu sanmıyorum 1 kasıgın maksat alerjisi varmı yokmu diger aylara hazırlık 👯♀️