Minikcivciv27 Çorbalara başlayabilirsiniz artık, ne verirseniz verin sulu yapıp blendır yaparsanız çorba olur az sulu yapıp çatalla eserseniz yemek olur. Mutlaka zeytinyağ ekleyin kabız olmaması iÇin. Mesela patates,kabak,havuç suda haşladınız içine evde yapılan kemik ilik suyundan birkaç tablet + 1yk kadar zeytinyağ koyup pişirdiniz. Blendır yapın içirin. Buna alıştıktan sonra 1 öğün ezerek vermeye başlayın ki pütürlü şeylere alışsın. Meyveyi eline kesip verin kemirsin. Meyve süzgeçlerine koyabilirsiniz. Ben bir de 1 elma + 1 armut yada evde ne varsa küp küp doğrayıp 1,5 su bardağı kadar suda yumuşayana kadar pişiriyorum. Yumuşayınca içine 1 yk kaşığı kadar irmik ekliyorum irmikle pişince blendır yapıp küçük kavanozlara dolduruyorum 2 günde bir. 1 öğün bunu yiyor mesela 14 aylık hala bazen yapıyorum, akşamları bizimle bir de eline veriyorum portakal mandalina elma ne varsa o şekilde yiyor