Tugce59 lise yıllarımda duymuştum bı dizide Doğa ismini.Sonra kendi kendime dedim kızım olursa ismi Doğa olucak.Oylede oldu ,5 yaşında şuan meleğim💜Ama aklım birazda Duru isminde kalmıştı🙈
Sonra ikinciye hamileydim kızım olacağını öğrenince onun ismi de Duru olsun istedik.
Öyle işte.Bi Doğa bi Duru isimlerinde iki prensesim var çok şükür 💕🤲🏻