Tugce59 Amiin cümlemizinkini🥰 1 çocugum daha olursa onu babasj koyacak ama bana bir hak daha vermiyor inşallah sevdiğim isimlerden koyar😀 çünkü bana bokta koysam karısmayacaksın dedi😀😀 Kendisi nufus müdürlüğünden ağlayarak çıktıgı için😀😀 sormuşlar ona bebeğin ismi ne doruk ayaz demiş nasıl yani bebek sizin değil mi demişler benim ama adı doruk ayazmış demiş😀 çok uğrastı değiştirmek için ama basaramadı😀 kendiaş ülkücü o Kürşat istiyordu el kadar bebeğe Kürşat denir mi Allah aşkına😀 Ama oğlum isminin hakkını veriyo bazen diyorum hata mı yaptım acaba adını Kürşat mı koysaydım bu kadar yaramazlık olur mu😀😀 adlarıyla sağlıkla yasasınlar isimler boş önemli olan hayatları karakterleri