Deletedmom0099 Bogaannesi eskiden eyelinersız bakkala gitmeyen ben artık maskara sürmüyorum çıkarmaya üşendiğimden 😂
SeverusSnape Bogaannesi hayır yapmıyorum. Çok çok nadir, özel bir günde belki. Makyajın ciltte bıraktığı histen hoşlanmıyorum. O kadar süslü bi insanda hiç olmadım zaten. Bacağımda dizi çıkmış pijama varken dudağımda kırmızı ruj olsa nolucak.😁
zeynep91 Bogaannesi bi misafir geldiğinde veya dışarı çıkacaksam yapıyorum ondada sıradan bi makyaj rimel eyeliner falan onun dışında evde çok yapmıyorum makyajda insanın yüzüne ağırlık yapıyor evde durduk yere yapmam zaten cocuktan fırsat bulamıyor insan ☺️
Gizoooo Bogaannesi evet onun yerine başka bir işimi halledeyim diyorum. Üstünde bütün gün kusmuklu tshrtlerle gezdiğimi bilirim😅
Bogaannesi Lidya-t mutlumusun 😂 yani yapmadigin gunde mutsuz oluyomusun o gun makyaj insana mutluluk veriyomu ?
Lidya-t Bogaannesi Valla beni mutlu ediyor bakımsız olmayı sevmiyorum kendimi iyi hissettiriyor.Çocuk oldu diye kendimi salmadım iki dakikamı olmaz iki rimel ruj sürmek.
Sedasmsk Bogaannesi hamileligimden beri yapmıyorum eşimde istemiyor zaten önceden asla cikamazdim makyajsız 😂
Bety Bogaannesi evet kendimi daha dinç hissediyorum mutlu hissediyorum özellikle eşim gelmeden yaparım mutlaka tipimi düzeltmek için yapmıyorum yani psikolojik ihtiyaç için 😂
Sedasmsk Bogaannesi hahaha banada kime güzel gözükceksin böyle daha güzelsin diyo 😂 asla makyajı sevmiyo