Yoruldum Bogaannesi Göz makyajı yapıyorum yüz ve dudak yapmıyorum, çünkü bebişimiz daha iyi yiyebilmek içiiiiiinn🤓🤓🤓🥰
Wolverine Bogaannesi evde ve yakın bir yerlere gidiyorsa. hiç yapmıyorum ya,yaparsam bir düğün davet bişey olmasi gerekir 🤷🏻♀️
Mom54554 Bogaannesi hayır ya her gün her gün yapmam ben üşenirim . Zaten abartılı makyaj yapmayı sevmiyorum . Benim makyajım hafif olacak 😊
Bety Bogaannesi evet kendimi daha dinç hissediyorum mutlu hissediyorum özellikle eşim gelmeden yaparım mutlaka tipimi düzeltmek için yapmıyorum yani psikolojik ihtiyaç için 😂
Gizoooo Bogaannesi kız ne makyajı saçımı tarıcak zaman bulamıyorum ben🤣 hamilelikten beri makyaj yapmıyorum bahaneyle cildim düzeldi🤣