Yagmurtekin Gc9098 saray sarmasını çok severim ama daha önce hiç yapmadım teşekkür ederim o da baya hafif bi tatlı
Yagmurtekin birtutamsac evet çok güzel 🤤 ıslak kek alanımın ustalığıdır ama ben gittiğmde genelde o hep ıslak kek yapmış oluyor, farklı bir şey olsun istedim. Kıbrıs tatlısı düşündüm ama ağır gelir mi acaba?
birtutamsac Yagmurtekin bence ağır gelmez hatta daha güzel olur 🙃 ya da hafif olsun derseniz magnolia da yapabilirsiniz :)
Yagmurtekin birtutamsac bende en çok patatesli seviyorum, yumurtalı çok uğraştırıcı hem de tadını sevmiyorum, otlu da suraçette güzel, kıymalısı da fıççında🤤
Yagmurtekin Mom5457 gider vallaha bacım da hinkal çok uğraştırıcı ona vakit kalır mı bilmiyorum temizlik işim de var yarın 🤷🏻♀️🙈
Mom5457 Yagmurtekin ben bilmediğim için tabii 😅 sana trileçe diyorum gidiyorum alacalı kek yapıyorum anca bebişle. Zor valla hamaratsın maşallah yine