elifizm AyPerisiVeGokPrensininAnnesi benimde ilk tecrübemdi rezalet gerçekten, tehlikeli yerler imiş zaten plajdaki dayı gibi takılan serseri ablalardan da çok çekinmiştim ahaha😂
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Kleopatra Ben bieaz yukardayım cumhuriyet mahallesinde çok fark yok aramızda 😂
Ygz Sevtappp abdi ipekçi mah. Tren istasyonuna yakın yerler tercihimdir canım. Çocukluğumun en güzel zamanları orda geçti🥲
Yelizr1 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi burda ev bulmuştuk ilk covid çıktığında daha da taşinamadik ev arayışimiz var ama.