Darıca istasyon da oturuorm 2 yıldır çok seviorm burayı herşey ayağımin altında deniz için Bayramoğlunun Les suyuna girmenize gerek yok sahil plaj yapıldı misss gbi mangal yerleri var ayrı aileler dolu bn memnunum iş olanağı çok.Henuz öyle pis insanlarla karşılaşmadım