Prensinannesiii 3. Aydan itibaren ilk aptamil kullandık asla yaramadı sma ya geçtim probiyotik olandı kabızlık sorunu yaşamadık gaz sorunu doğduğu itibari ile vardı gaz damlası önermişti doktor onu kullandık bi süre sonra kendiliğinden geçti. Biberon olarak da avent kullanıyoruz biberon etkisi var mı bilemiyorum tabi