Ben aldım pişman oldum bebelac kullandık aptamil kullandık gayet iyiydi ama bu bebeğin dışkısını öyle kokutuyor ki çürük yumurta gibi. Bitsin diye kullanıyorum bir daha asla tercih etmem. Gaz için doktorlar bebelac öneriyor mayalama yöntemi ile yapıldığı için gaz yapmıyormuş.