Sarasa 8.ayindan sonra istedigi kadar yemeli ama anne sutu veya mama agirlik olmali. 1 yasindan sonra ek gida agirlikli beslenmeli cnku buyudukce artik ek gidaya alismasi gerekli süt zaten 2 yasina kadar azaltmasi lazim.onemli olan ek gida yemesio yaştaki bebek sütle doymaz yeterli besin takviyesini alamaz cnku çok hareketli bir donem