Hanımlar oglum 13 aylık. Anne sütü ve ek gıda alıyor. İştahı en başından beri çok iyidir, ne diş ne hastalık hiç bir şey etkilemez. 1 tabak yemek versem hepsini yer abartmıyorum gerçekten öyle ama tabiki o kadar vermiyorum. Yalnız 13 aylık olmasına rağmen 9100 kg. Aslında doktor normal değerler içinde ama biraz geri dedi. İşin açığı bende tombiş ne bebek ne insan severim. Sağlık olarak bir problemi yok , çocuğumun görüntüsünden memnunum aslında. Sadece kafama takılan şey şu ki bazen çocuk istediği halde ben vermiyorum daha fazla çünkü zaten çok yiyo midesini sıkıştırcak iyice diye düşünüyorum.oglumin gün içinde yediklerini yazsam bana fikir verir misiniz acaba az mı veriyorum çocuğa.
sabah kahvaltısi: her gün 1 yumurta, 2 adet zeytin, 1 yemek kaşığı peynir, 1 adet ceviz ve 2 çay kaşığı pekmez kesin yer. Buna ekstra bazen avokado eklerim evde varsa, ya da pankek falan yaparım.
Ara öğün: muz,elma, armuttan biri ve kış meyvesi olarak mandalina
Öğlen yemeği : 1 kase et sulu çorba ( çorbaları da sulu yapmam pureden biraz daha cıvık diyelim.
Akşam yemeği : Haftada 2 kere balık , diğer günler sebzeli et yemeği yanında ayran veya yogurt. Bunların miktarı da bir çorba kasesi kadar diyebilrim.
Her öğünden öncede emer ama bence fosur fosur süt gelmiyo emmek için emiyo yani ben öyle hissediyorum 😄
Şimdi bana hatalı oldufum kısım varsa söyleyebilir misiniz. Her bebek gibi benimki de yerinde asla durmaz sürekli hareket halinde. Ama bu kadar yemeye başka çocuk olsa daha kilolu olurdu diye düşünüyorum. Boyu da öyle çok uzun değil normal yani