bal_kizin_annesii size bir şey söylemek istiyorum ilk ay sağım yaparken sütüm 10cc falan gelirdi ama oğlum hep ayda 1250gr aldı. Allah Allah dedim yani nasıl oluyor bu. Ama hep emzirdim ısrarla emzirdim. Emdikçe süt geldi ve hala da ben sağım yaptığımda az süt gelir. Emzirmeye devam edin mamayı emdirdikten sonra verin, o Emdikçe süt gelecek inanın buna. Memede süt derya denizdir ve bebek Emdikçe gelir. Ha yine mama vermek isterseniz üstüne verin.