Size birkaç sorum olacaktı
50 günlük bebeğim sadece mama ile besleniyor ve çok katı bi şekilde kakasını yaptı birincisi Kabız olan bebeğe ne yapmalıyım ikincisi de Sma optipro kullanıyorum civilden almıştım 2 hafta önce 2 kutu bir kutusunu sma comfort ile değişim yapabilir miyim acaba?