tugceyildiz mertalibrother benim aldığım site yardımcı olur mu hiç emin değilim. Zaten sadece İstanbul’da bir kaç mağazası var. Ne güzel mağdur olmamışsınız.
tugceyildiz iperir_bul bu ihtimali de düşündüm. Ama bir kadın teslim almış görünüyor. Buraya ups dağıtımı için erkek birisi geliyordu. O yüzden bilemedim
yareninannesi888 tugceyildiz aynı şey geçen ay başıma geldi kızımın doğum günü için sipariş ettiğim balonlar hiç tanımadığım bir isme teslim edildi olarak görünüyordu Trendyolu arayıp durumu izah ettim onlarda kuryenin ismi olabilir dedi 3 gün sonra kargo bana geldi
tugceyildiz yareninannesi888 yaaaaa inşallah bana da aynısı olur. Çok üzüldüm ben de anca kilo verdim iki bebekten sonra dedim bir kaç bir şey alayım moralim alt üst oldu böyle olunca
Bellatrixxx tugceyildiz bana da aynısı oldu, yetistiremeyince teslim edildi diye gösteriyorlar galiba. Ertesi sabah gelmişti. Ki telefon almıştık baya elimiz ayağımıza dolasmisti. Sizin de yarın gelir inşallah 🙏
mertalibrother tugceyildiz ara kesinlikle ve tepki göster ben baya bir fırçaladım kargo firmasınıda aradım wakiki müşteri hizmetlerinide getirdiler getirmesini ama ayakkabı numarasını yanlıl getirmişler yine sonuçta magdur oldum😂
tugceyildiz mertalibrother hey allam ya 🙄Her şey bir de ateş pahası zaten, içimiz acıya acıya bir şeyler alıyoruz. Sonra da mağdur oluyoruz
Saripapatyammm tugceyildiz Benim basimada geldi 1 2 kez. Site gorevlisine teslim edilmis. Ama gorevli ismi degil ikisindede baska isim yaziyordu teslim alanda.
tugceyildiz Saripapatyammm yani bizim binada zaten 4 daire var. Diğerlerine sordum eminim. Buraya hiç gelmemiş. Olmadı kameradan kontrol ettircem eşime
SinyorinA tugceyildiz ups olunca bi korktm suan kargom 2 gundur dagitimda coktan gelmesi gerekiyordu 🤦♀️
tugceyildiz SinyorinA benim daha önce de çok kez ups le geldi kargom. Aslında bildiğim kadarıyla iyi bir kargo firması daha önce hiç böyle bir şey yaşamamıştım. O yüzden bence hiç stres yapmayın kendinize☺️ Sorunsuz gelir inşallah kargonuz
Ygz tugceyildiz bende jetiz kargoyla problem yaşamıştım. Şikayet var’a yazdım bilgilerimle,kurucusu beni aradı ve ürünümü gece 1 de getirmişlerdi🥲
Saripapatyammm tugceyildiz Bakin bakalim bir karisiklik olabilir. Musteri hizmetleriyle gorusun. Bizde 96 daire var 😁 neyseki gorevliden cikti