tugceyildiz Trendyol Hepsiburada gibi bi yerden aldıysanız hemen uygulama üzerinden yazın, daha önce bize de olmuştu sonra nasıl oldu bilmiyorum ama getirip bize teslim ettiler, bence bir başka kişinin kargosuna teslim edildi yazacaklarına bizimkine yazmışlardı sonra düzelttiler