Hellolo ben muhallebileri iki günlük yapıyorum kavanozlara koyuyorum sicakken kapağı kapatıp soğuyunca dolaba alıp ertesi gün de ısıtıp veriyorum 1 su bardağı su 1.5 2 yemek kaşığı irmik koyuyorum az veya çok gelirse tekrar ekleme yapıyorum kıvamı çok katı yapmıyorum ben kabız olmasın diye irmik pisene dek kaynatiyorum sonra da içine meyve pekmez vs ekliyorum pirinç unla da aynı şekilde artani kavanoza koyuyorum bazen meyveleri hasliyorum kucuk kesilmiş armut elma vs pişince irmiği ekliyorum oda pişince alıp blendira vuruyorum şimdi buharda pişirici aldım onla da yapacağım bisiler