Gometu
Bakın burada da belirtmiş herseyin bir zamanı var diye. 0-3 yaş önemli her konuda. Bu arada bende asssla açmıyorum diyemem ( ki asla açmamak gerekmiş, izlemese bile sesler beynine yerleşiyor bu konuda da birseyler okumustum) babasıyla oynarken ben bi yandan izliyorum ta ki tv ilgisini çekene kadar. Tv ye baktığı an kapatıyorum. Hepimiz çocuklarımızın iyi olmasını istiyoruz ve elimizden geldiğince birseyler yapıyoruz..