Danerys okudum, söylemek istediğinizi anladım. İnanın bebekleriniz daha çok küçük o yüzden böyle rahat konuşuyorsunuz. Sizin kaç aylık bilmiyorum ama 3-4 bilemedin 5 olsun. Biraz büyüsün ne demek istediğimizi anlayacaksınız. Yaşıtları 10 kelime söylüyor benimki neden konuşmuyor keşke izletmeseydim diyeceksiniz. Bakın asla izleten anne kötü anne demiyorum ben, herkes çocuğunun iyiliğini ister. Ama İnanın otizmli olur falan diye de değil. Çocuğa yemek yedirirken tv açılınca çocuk ne yediğini anlamaz. Hadi bunlrı da geçtim yemiyorsa açarsın ama daha 3 aylık bebek, renkleri yeni ayırt etmeye başladı göZleri ağrır yavrumun olacak iş değil. Tercih sizlerin..