EzgiEliz Eğer kalpte filan bişi çıkmazsa koliktendir. Benim kızım her gün 3saat volumünü azaltmadan morarıp sesi kısılana kadar haykırarak ağlardı kolikten. 5. Ayda azalarak bitti
EzgiEliz MuhammetSeliminannesi maalesef bi süre sonra alışıyosunuz ha geçti ha geçecek derken bitiyo inşallah işe yarar bi yöntem bulabilirsiniz. Tek önerim gaz damlasını kriz saatinden 4saat önce verin anca etki ediyor çünkü sonra 12saat sonra tekrar verin bu döngü rahatlatabilir
27temmuz2021 MuhammetSeliminannesi kolik olabilir inşallah değildir çok zor çünkü 5aylık olucak oğlum 2gün sonra hâlâ geçmedi
milasuna MuhammetSeliminannesi sanırım kolik bebek ve katılma var halk arasında uğunma. Demir eksikliğinden olur erken takviyeye başlanır. Mümkün olduğunca kolik nöbeti yaklaşmadan sakinleştirmeye çalışın
Leylaozel MuhammetSeliminannesi Normal kolik bebeklerde görünür benim oğlumda 4 5 aya kadar devam etti sürekli kucakta veya emerek sakinlesen bı bebekti hiç uyumazdi gaz veya kabızlık problemi vardır biogai diye bir damla verdi doktorumuz o işe yaradı biraz ama genelde. 4aya kadar devam eder sakinlesmesi için youtubeden kolik bebek sesleri yazın açın benim kurtaricim olmuştu bizde hep korkup hastaneye kosuyoduk fakat masaj zeytinyağı ve damladan başka bişey vermiyolar.
MuhammetSeliminannesi Leylaozel Aynı şeyleri yaşıyoruz resmen 😥 Sadece emerek ve kucakta uyuyor. Bize de o gaz damlasını vermişlerdi ama günde sadece bir defa kullandığımız için pek işe yaramıyor maalesef