2020202002 burda söylenenlere bakmayın. Doktorlar sağlık sorunu olmadığı sürece asla emzirmeyi kestirmez ☺️ Mutlaka doktorunuza danışın 🙏 büyük kızım 6 aylıkken hamile kaldım 10 aylık olana kadar emzirdim. Sonra kendi kesildi sütüm. Doktorunuza danışmadan asla kesmeyin sütten 🙏