2020202002 Bebeğim 7aylık emziriyorum, 1 aylık hamileyim bebeğimi emzirmeye devam edebilir miyim??? benim durumumu yaşayan var mı? sezeryan doğum yapmıştım erken hamile kaldım bi sorun olur mu ?
esrasyaa 2020202002 bir cok doktor emzirebilecegini soyluyor artik emen cocuga hic bir zarari yok faydasi var. Ama tabi gebeliginde bir risk yoksa buna doktorunla karar vermelisin.
Betulagilgat 2020202002 4. Aya kadar emzirebiliyorsun diye biliyorum 4. Aydan sonra sütün bebeği zehirlediğini duydum.
2020202002 Eysar sezeryan doğum mu yapmıştınız? iki sezeryan arası az diye korkuyorum göbeğim büyüdükçe dikişlerde bi sorun olur mu
Eysar 2020202002 Evet sezeryanla doğum yaptim korkma canım asla sorun olmuyor karnın büyüdükçe dikişlerin zaten hisstmiyorsun
Mayisannesi34 2020202002 emzirebilirsiniz bir sorun yoksa 😊 sezaryen için korkmayın ağır işlerden kaçının
Demirac19 2020202002 emzirmeye devam edebilirsin canım sezeryan doğum dan sonra genelde 2 sene gebelik olmaması öneriliyor ama çevremde hemen hamile kalan var en iyisi bunu doktorunla konuşman
2020202002 Eysar çevremde beni çok korkutuyorlar, bir de internetten okuduklarım. Sezeryan arası az olunca büyük riskli oluyorumuş, daha 5 haftalık hamileyim doktora gitmedim 😔
Eysar 2020202002 hayır canım ya asla onlara bakma hiçte bişey olmuyor arkadaşimda 5 aylikli kaldı gayet sağlıklı geçti kapat kulaklarını onlara Dr ne dediği hepsinden önemli
ikiPrensesAnnesi20 2020202002 kızım 6 ayliken hamile olduğumu öğrendim şuan 33haftalik hamileyim kızım 11 aylıkken memeden kestim
2020202002 ikiPrensesAnnesi20 doktor emzirebilirsiniz dedi mi? Ben de kızıma kıyamıyorum memeden kesmeye, zaten tek tutunduğu dal emmek😔 daha doktora gitmedim
Ates_mami 2020202002 oğlum 3 aylıktı kardesine hamile kaldığımda. Doğdu araları tam 12 ay. Biri 2 diğeri 1 yaşında. Gebelik boyunca emzirdim şuan Beraber emiyorlar halen. Doğumlarım da sezeryandi. 5 yaşında bir abi daha var. Araları yakın ve 3 sezeryan olmasına rağmen gebelikte bir sıkıntı yaşamadım. Doğumda da yaşamadım. Sadece 3. Biraz zor oldu. İlk günler çok ağrım oldu. Oda normal yanı